söndag 28 april 2013

Vår och Sommar

Nu är våren äntligen här, inte varit tid för blogging, Instagram har tagit tillfälligt över, undrar om inte fler tycker det blivit så. ??
Sista tiden har jag sått massa frön, och nu är nästan allt ute i växthuset, har planterat om massor, så börjar bli trångt i växthuset, behöver nog ett nytt och större tror jag.... :)
Gubben i huset har börjat fixa utvändigt på huset, altanräcket på övervåningen ska bytas ut, blir klart i veckan hoppas jag.
4 nya solstolar har det också blivit, supersköna att sitta i.
Här kommer några blandade bilder.
Innebilden är från hallen, två nya kannor som får pryda där med lite blommor i.
Ha en fortsatt fin söndag kväll, snart ny vecka, nya möjligheter.
Kram 





Jättesköna stolar, perfekt med den lilla brickan till att ställa kaffet på....


När jag fixat klart med jorden, ska "golvet" städas.... ;))




Älskar dessa två kannor, köpte faktisk på coop, stora 99 kr, den lilla 29kr, superfina tycker jag, passar till spegeln.... ;O)

1 kommentar:

  1. Hej Aina-Kristin!
    Vi vill tipsa om att du kan nominera din blogg till Årets Byggblogg som avser utnämna Sveriges bästa byggblogg den 29 maj 2013. Vinnaren kammar hem 25 000 kronor i ett projektkort att handla varor för på BAUHAUS. Skicka in ditt bidrag senast den 12 maj. Lycka till!

    http://www.bauhaus.se/byggblogg.html
    /Anna, Priest PR

    SvaraRadera