lördag 20 september 2014

Lördag och fönsterjobbet fortsätter

Hej på er.

Lister, foder mellan fönstren är vad som fixas just nu, fönstren står tät mot varann, så detta blir hur vi gör det. När allt är klart, blir det riktigt bra tror jag. Gubben fixar grovjobbet, jag får fixa mysfaktorn.
Behöver jag säga jag LÄNGTAR ❤️❤️❤️ 
Här kommer en fönsterbild, sen hur det ser ut utanför. Våran gröna FIDO sköter klippningen av gräset, och som tack har gubben byggt ett lite hus till honom. 
När vi köpte FIDO, sa säljaren, ni kommer prata med honom, haha, tokstolle tänkte jag. Och vad gör jag nu när han klipper gräset och typ nästan kör på mig när jag själv är ute i trädgården, jo jag pratar o säger till FIDO, "måste du klippa just här nu", haha. Undrar vem tokstollen är. 

Ni hittar oss på instagram. Mig:  @mywhitehouseandhome  o gubben: @andershemmafixaren

Ha en fin lördag. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar