fredag 1 februari 2013

Ny oppussa hallen


kanskje skulle skrive et inlegg på Norsk, ikke ofte det, må jo trene å skrive på Svensk, men etter å ha bodd i sverige i 26år, så tror jeg det kommer en del Svorsk som jeg ikke engang merker selv, haha.
Her er iallefall et bilde av gangen(hallen) slik den ser ut i skrivende stund. Fortsatt ikke fått tak i lister, eller rettere sagt klossene som skal väre ovenfor listene rund ene dörrposten, men håper vi klarer å få tak i dem, må jo bli klar noen gang.
De små hyllene på veggen er kjöpt på IKEA, og det heter RIBBA, og koster kr 35stk.
Ha en fortsatt fin fredags kveld, nu skal jeg ta meg et glass(glas) rött vin fra Per Morberg, skal smake godt sier noen, vi får se.
Veggskicene, väggskivorna, är köpta på BAUHAUS/ÖREBRO
Magekatarren har värt ganske ok siste ukene, så håper de klarer et glass rött ;)

Löpene bilder finner du på Instagram under:
mittvitahusochhem

klem 

1 kommentar:

  1. Så koselig :)
    Jeg har også kjøpt noen av de hyllene, men ikke fått de opp enda, hihi. Ting tar tid. Og akkurat hyller er jo ikke noe som MÅ opp sånn straks.
    Nå nytes fredagskvelden med fyr på peisen og bena på bordet :)
    Ha en flott helg!
    Ingrid

    SvaraRadera