måndag 11 februari 2013

Det å VENTE

Ja det å vente er ikke min sterke side, jeg vill ha min sofa NU, NU PÅ MOMANGEN, NU MED EN GANG. Men ikke...bare å vente....skulle helst hatt den igår....for ett Luxus problem egentlig.....men liker ikke vente uansett. 
Så kommer tanken;, bare den er som vi har bestillt den....butikken sendte bilde av den som den er bestillt, så allt burde være greit....men likevel....vi har ikke fått den enda....sukk.
Kanskje får den till bursdagen min som er i mars, 
6 uker dit fra bestillingdage, neida, denne dama må sikkert vente 10 uker og ikke 8 som de sa bar som lengst....

Har dere fått med dere att jeg er fryyyyktelig dårlig på å VENTE. Haha....

Vi blogges kjære dere. Håper jeg ikke skremte dere med denne frustrasjonen.
( ikke så farligst da). :)

klem som idag skrev innlegget på Norsk ;)

Legger med ett vinterbilde nettopp tatt fra altan, brr..kallt, men er jo vinter ;O)

Gleder meg till sommeren, da blir det ikke bare inredning, da kan jeg nok ikke lavære å legge inn bilder fra hagen min, glad i blomster som jeg er!!

2 kommentarer:

  1. Nei..ikke gøy å vente...men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves?:)hehe...Gleder meg til å se når den er på plass!Har du også bursdag i mars?når da?(jeg også):)
    Så koselig med snø!Her er det bare is..og litt gamle snøflekker..
    Håper du får en nydelig dag uansett!:)Mange gode klemmer:)

    SvaraRadera